hogwarts online
přihlašování
 
Přihlašovací jméno:
Heslo:
 
Registrace uzavřena!
Prošvihli jste ji?
 
Jste dočasně zneaktivnění a chcete zpět na hrad?
Podejte si žádost o obnovení
 
Zapomněli jste ID nebo heslo?
 
     
kdo je online
 
> Addie Hazel
> Angelina Darkness
> Barbara Arianne Lecter
> Brianag Mac Coileáin
> Eilonwy Ellesméry
> Elaine Robillard
> Jane Oak
> Jeba Záhradníková
> Katie Ackerman
> Lee Baker
> Marylin Cuthbert
> Míša Hrušková
> Newika Shelley Lovecraft
> Nikola Walker
> Oresta McCollin Vianueva
> Ruby Élise Day
> Skylar Blair Anderson
> Tarabas Orionis
> Trumtorád Nezmar
> Wayna Wayra Tlaloc
 
     
  Pobertův plánek  

U Tří košťat
   Hostinec je prázdný.
 

Soubojový klub
   > Nikola Walker
 
     
dnešní oslavenci
 
Dnes slaví narozeniny Brianag Mac Coileáin :: Abigail Darkside ::
 
     
 
 
     
školní pohár
Kolejní magíci
63 397
Havraspár
Kolejní magíciKolejní magíciKolejní magíci
45 043
Mrzimor
Kolejní magíciKolejní magíciKolejní magíciKolejní magíci
39 628
Nebelvír
Kolejní magíciKolejní magíci
21 441
Zmijozel
co je nového
odrážka Šestý hudební večer
John Werewolf (03.06.2009)
 

Ano, již šesté pokračování malé hradní hudební soutěže je na spadnutí. Po více než měsíční pauze se opět uskuteční sešlost příznivců hudby, pozorovatelů evropského vkusu, a také těch, kteří se chtějí jenom pobavit se známými, trochu si porovnat vlastní názory na hudbu a tak vůbec si zpestřit jedno odpoledne.
HV VI. se bude konat v sobotu 6. června od 17:00 hodin v Komnatě nejvyšší potřeby, kterou otevřete heslem ESC2009.
Budete jen potřebovat své špiclující uši, snad brk a pergamen a z několiko desítek minut.
Přeji vám všem, abyste si další hudební večer náležitě a v co největším počtu užili.
A předem díky za účast. Zájem vždycky hřeje u srdce.

S. C. Revain

PS : V případě, že byste měli zájem se účastnit hlasování, ale v onen den se nemůžete dostavit, kontaktujte mne prosím sovou.

 
[ komentáře:  5 ]  
 
Trimeles
Lucy Koralka (05.06.2009)

čítajte a komentujte: [link]

vse nejlepsi!
Serge Renine (05.06.2009)

sl. Lucy, pane Johny, preju vam hodne stesti lasky, pohody a vsech tech nepodstatnych serepeticek ^^

Všechno nej, nej, nej!
Bilkis Blight (05.06.2009)

Johny, krásné narozeniny a všechno nejlepší!
Lucy, tobě taky krásné narozeniny. :)

Přání
Niane z Libelusie (05.06.2009)

Vše nejlepší k narozeninám našemu prefektovi a Lucy!!

Reklama
Nebelbrach Mechacha (03.06.2009)

Jaké byly další osudy Mariany Kohoutové? Jaká skandální odhalení přináší Bulvár Bilkis Blight? Jak probíhal famfrpálový zápas Nebelvír contra Mrzimor? Nebo dáváte přednost kvalitní poezii? Ať vás zajímá cokoli: Čtěte Lví Tlapou! [link]

 
odrážka B4
Serge Renine (03.06.2009)
 

Velevážený hrade! Máme tu vyhodnocení druhého úkolu. Nebudu Vás nijak zdržovat od jiných poutavých věcí a proto rovnou šup k hodnocení. Jednotlivé koleje získali od jednotlivých porotců počty bodů, které vidíte. Za pomlčkou je konečný součet bodů za toto kolo.
Zmijozel obsadil krásné první místo s následujícími body: 12, 8, 16, 12 - 48
Havraspár + Nebelvír se společně umístili na druhém místě:
H:16, 16, 4, 8 – 44
N: 8, 12, 16, 8 - 44
Mrzimor se opět umístil na posledním místě, tentokrát však u jednoho z porotců obsadil pozoruhodné druhé místo : 4, 12, 4, 4 – 24
Jak jsem již říkal, tyto výsledky jsou pouze pro druhý soutěžní úkol. Celkově se tedy pořadí v B4 má takto:
Mrzimor: 40kostek
Nebelvír: 88 kostek
Zmijozel: 96 kostek
Havraspár: 96 kostek
Držte palce svým favoritům, porotci již hodnotí třetí úkol B4!

 
[ komentáře:  44 ]  
 
ano ano
Nimrandir Elénére (04.06.2009)

také třeba ve víně a plno jiných věcech :-))

:-)
John Werewolf (04.06.2009)

myslim, že nejen v těchto dvou přispěvcich je pravda :)

v těchto
Nimrandir Elénére (04.06.2009)

dvou příspěvcích je hluboká pravda a plně s nimi souhlasím. Takto tu měly zaznít již na začátku.

Nechtěla jsem
Bilkis Blight (04.06.2009)

se vyjadřovat, ale tohle už mi opravdu přijde moc. Všichni jsme lidi, nedokonalí, omylní a subjektivně hodnotící, nač se otravovat nějakými spory? I týmy i porotci jsou pod velkým tlakem, organizátor ještě pod větším, nechápu, proč si to ještě musíme ztěžovat. I já bych samozřejmě uvítala slovní hodnocení, ale nevím, jestli je na to prostor a čas. Je pravda, že by v zadání mohlo být napsáno, že se budou hodnotit i jiná kritéria než správnost odpovědí, ale zase na druhou stranu, je to soutěž a nikdo není povinen nám tohle sdělovat, i když si osobně myslím, že by mohl. Právě aby předešel tomu, že se s někým nepochopí a pak si bude zbytečně zatěžovat hlavu. Myslím, že všichni děláme, co můžeme. Nebudu rozebírat systém hodnocení, to mi nepřísluší, jen bych chtěla říct, že ačkoliv to tak bodově možná nevypadá, Mrzimorští vypracovali oba úkoly velmi dobře a obstáli se ctí. A mělo by se tak k nim i přistupovat.

Musím se
Sophia Glis Glisová (04.06.2009)

přece jen k tomu také ještě vyslovit, protože mě velice mrzí, co mi podsouvá pan Renine a asi i pan ředitel - netvrdím, že někdo někomu nadržuje! já opravdu netvrdím, že je nespravedlivé, že naše kolej je na posledním místě, práce těch druhých BYLY skutečně mnohem lepší, zajímavější a efektnější způsobem provedení, to uznávám. Ale měla by to být hra přinášející radost VŠEM, ne abychom se cítili jako spráskaní psi, když beze slůvka vysvětlení se konstatuje jen počet kostek. Jde mi o tu formu sdělení výsledků. Hlavně u 1. úkolu jsme pak vypadaly, jako že jsme neudělaly asi skoro nic. (Holky z týmu byly úplně zoufalé. To není už hra přinášející zábavu a radost všem. Někdo musí být první a někdo poslední, ano, ale i ten poslední se snažil, jak mohl a zaslouží aspoň nějaké ocenění.) Přitom obsahově si myslím, že to zas tak propastný rozdíl nebyl, ale grafická forma samozřejmě u nás byla opravdu mnohem slabší, já to vím - ale to je právě problém zadání. Já opravdu v žádném případě nežádám, pane Renine, aby nám někdo "přesně nadiktoval, jak to má vypadat" - mně by úplně stačilo, kdyby v zadání bylo: bude se hodnotit originalita provedení a grafická podoba. Protože já jsem se původně domnívala, že se hodnotí pouze obsah textu a obrázky (to se týká 1. úkolu). Výslovně jsem se ptala pana Renina, jaká forma vypracování se čeká, zda nějaká webová stránka či stačí text ve Wordu plus obrázky - odpověď byla "stačí ve Wordu". A u hádanky - zase - úplně by mě uspokojilo, kdyby se krátce objevilo - všechny koleje vyřešily hádanky správně, ale podle zajímavosti zpracování bylo pořadí určeno tak a tak. Já si prostě myslím, že uznání si zaslouží všichni a já sama jako organizátor bych určitě aspoň krátce ocenila to dobré, co na každé práci bylo. I kdyby to nebylo to oficiální hodnocení od porotců, ale prostě mé vlastní jako organizátora. Mně se třeba moc líbilo u Nebelvíru teď to, jak si člověk musí na úvodním obrázku hradu najít cestu k odpovědím na hádanky .
Moc děkuji těm, kdo mě pochopili (madam Letitia, pan John, Larrie...) a omlouvám se, že tu píšu tak dlouhý text. Ale vadí mi, že mě tu někdo přímo či nepřímo pasuje na remcala, který neunese prohru. Měla jsem na mysli něco jiného a snad jste to z mého vysvětlení pochopili. Prostě bylo by dobré, aby Hogwarts zůstaly místem radosti pro všechny, a ne aby se někdo cítil ponížený a nešťastný. A to je právě o formě hodnocení. Dá se to napsat tak, aby i ten poslední cítil, že udělal kus práce a to dobré, co tam bylo, bylo oceněno - i když ti druzí byli lepší. A také by mělo být předem jasné, jaké složky vypracování se hodnotí, to neznamená žádný návod, viz výše.

Slečna Laux,
Letitia te Tiba (04.06.2009)

zase okolo toho nemusíme robiť zbytočný rozruch. Len ma to prekvapilo, lebo viem, že v prvom ročníku sme všetky mená z prác pred rozdaním porote mazali... A čuduj sa svete, aj tak sa našli hlasy, ktoré obviňovali kolegu McBrooma (ktorý vtedy B4 organizoval) z nadržiavania "svojej" koleji. Povahy sa nemenia ;-)

Možno mám pocit, že by som niektoré veci robila inak (zas by som urobila iné chyby ;) ). To ale neznamená, že by som chcela hodnotenie B4 spochybniť. Naopak, obdivujem kolegu Renina, že sa do toho vôbec pustil a zvládol zorganizovať všetky potrebné veci. A to aj napriek spiknutiu škrkien a časopriestorových dier.
Jeho vedenie tejto súťaže rešpektujem a takisto rešpektujem hodnotenie poroty.

:)
Marguerita Laux (04.06.2009)

vždyť v těch pracích stejně píší účastníci o své osobě a používají své jméno:D Kdyby to tak nechtěli, nedávali by je tam:).

Řešíme tu problémy účastníků,kteří se nijak negativně nevyjádřili k soutěži, kromě žlutých, soutěže jsou boj a vyhrát může jen někdo. je to elita z elit, tak a´t se snaží všemi způsoby.

slovni hopdnoceni porotcu bude,
Serge Renine (04.06.2009)

jak jsem uz jednou rikal sl. Glisove (a ta se asi zapomnela zminit), jenze nemuzu zverejnovat slovni hodnoceni, kdyz ho nemam od vsech porotcu. A je mi lito, ale kdyz mi ho porotce i po apelaci neposle, tak s tim nemuzu nic delat ani ja.
Muzete si byt jisti, ze kazda kolej dostane hodnoceni od vsech porotcu k jednotlivym ukolum po skonceni souteze.

Johní...
Letitia te Tiba (04.06.2009)

ano, to uznávam. Zvlášť v tomto ročníku je to silne cítiť.
Ale aj tak ma to prekvapilo.

Leti
John Werewolf (04.06.2009)

ale zrovna u těch praci to je jak řika Consi - u 4 praci jasně poznaš, co je ktera kolej, navic tam jsou znat rukopisy lidi :)

Hm, nečakala som tak ostrú diskusiu...
Letitia te Tiba (04.06.2009)

Slečna Sophia: Som presvedčená, že škrny nikto nenabádal aby zožrali práve vašu prácu. Skrátka im zachutila práve tá. Čo sa dá robiť, sťažujte sa u slečny Elerin ;)

...

Pán riaditeľ: "v druhém úkolu bylo zadáním vyřešit hádanky. Nicméně pokud všechna družstva odevzdala správná řešení a přitom je nutné určit pořadí od 1. - 4. místa, je logické, že porota toto pořadí určuje dle formy zpracování."

(Pokiaľ to bola odpoveď na moju otázku) Dobre, ale mne nie je jasné, prečo by malo byť pri logických hádankách nutné určiť poradie podľa formy spracovania? Prečo nemôžu napr. všetci úspešní riešitelia dostať plný počet kociek? Alebo ak treba určiť poradie, mohlo byť hoci podľa rýchlosti odovzdania - ale aj to by muselo byť zo zadania jasné.
Takto to naozaj vyzerá, že vo všetkých kolách sa hodnotí to isté - teda spôsob prevedenia.

Nechcem kritizovať prevedenie súťaže. Ale chápem sklamané študentky, že sa cítia byť tak trochu podvedené.

...

Slečna Bailla: "Já mám zase jiné přání, aby porotcům chodily práce bez jmena koleje a učastníků... Nemohlo by pak vznikat podezdření..."

A ono chodí s menami a kolejemi? Pamätám si, že v prvom ročníku ak bolo v niektkorom kole subjektívne hodnotenie, porotci dostali práce označené kódom, podľa ktorého nevedeli ktorá práca patrí ktorej koleji.

Jako
Consuela Zirkon (03.06.2009)

jeden z porotců bych se k tomuto také ráda vyjádřila. Jednak nechápu, proč by se měla mazat ta hodnocení, která se vymykají průměru, snad máme každý právo na svůj názor a neprosazujeme tady mudlovskou éru komunismu. To, že se hodnocení nerovná jednomu jako vejce vejci naopak hodnotím kladně, alespoň jde vidět, že porotci navzájem neví, jak to kolegové hodnotili a že si opravdu stojí za svým názorem. Proti zveřejnění komentářů k pracem, které vždy posílám společně s hodnocením nic nemám a na případné dotazy, proč jsem co hodnotila tak, jak hodnotila, mileráda odpovím. Nápad se studenty coby porotci se mi zrovna nezamlouvá, protože by jednak bylo velmi těžké najít jednotlivé zástupce z koleje a navíc - z toho samého důvodu už nejsou v porotě kolejní ředitelé. A také souhlasím, že když nám pošlete čtyři vypracování, přičemž je odpověď všude správná, není žádná jiná možnost, jak odstupňovat místa než podle zpracování a obsahu. A ještě naposledy - to, aby u vypracování nebyly podpisy a název koleje, je s prominutím hloupost. V téměř každém vypracování se nese duch té či oné koleje a to tomu právě dodává ten správný ráz. Ještě bych dodala, že osočovat porotu, že "je prostě zaujatá" a nemít k tomu žádný pádný argument, jen to prostě plácat jako projev nespokojenosti je velmi nevyspělé. To je asi vše, co bych k tomu dodala.

Johní
Ladard Papulka (03.06.2009)

právě proto, budeme už od začátku potencionálně podjatí a proto si nikdo nedovolí nás zpochybnit

Ladí
John Werewolf (03.06.2009)

kolejní ředitelé nemužou oraganizovat jakoukoliv takovou věc, natož to byt v porotě... jsme potencionalni nadržovači :)

nedá mi to, ale když už tak už
Ladard Papulka (03.06.2009)

tak příště budou v porotě nejspíše pouze kolejní ředitelé a bude klid, ticho a nadávat se může jen v rámci pokecu koleje,
proboha toto je už opravdu
trapné:(

když
Nimrandir Elénére (03.06.2009)

tak slovíčkaříte vy, já mám ve svých pocitech jasno

no
John Werewolf (03.06.2009)

a už jsme zase u slovičkaření :)

=
Nimrandir Elénére (03.06.2009)

Neřekl jsem, že mám něco proti zveřejnění, řekl jsem, že se mi nelíbí vynucené zveřejnění pomocí útoků na nestrannost porotců.
Mimochodem, u muzeí slovní hodnocení uveřejněno bylo, a stejně to podobným útokům a narážkám nezabránilo. Kolego Werewolfe, netuším co máte na mysli a co nerespektuji.

také bych byla pro zveřejnění
Angela Grey-Slytherin (03.06.2009)

slovního ohodnocení. A (kupodivu) souhlasím s johnem, že bych to také chápala jako názor porotce na danou práci, nikoli jako jeho obhajoba.. naopak by možná podezření ze zaujatosti byly menší, protože když dáte body beze slov zdůvodnění, podezření, že jste přihodil nejvíc těm svým je velmi snadné...

B4
Bailla Peerlessová (03.06.2009)

Já mám zase jiné přání, aby porotcům chodily práce bez jmena koleje a učastníků... Nemohlo by pak vznikat podezdření...

a gratuluju, pane řediteli :)
John Werewolf (03.06.2009)

nyní jste velice usnadnil budoucímu organizátorovi jakéhokoliv takového klání výběr porotců :) všichni si řeknou "dyt to ani ředitel nerespektuje" :) hezky :)

a navíc
John Werewolf (03.06.2009)

pokud se ke každemu ukolu zveřejni i slovni hodnoceni, tak to neni o tom "dokazovat, že jsem to hodnotil nezaujatě", ale spíše "říct, proč jsem to hodnotil tak a tak".

někdo v tom možná nevidí rozdíl, já bych jako nezaujatý v rámci B4 (nejsem ani porotce, ani organizátor) tedy uvítal nějaké bližší info k tomu, co se vlastně na daném ukolu libilo porotcům nejvíce. 15 čísel pro mne tedy nemá žádnou vypovídající hodnotu a z důvodu této "tajemnosti" - rozuměno ukážeme vam jen čisla - poté vznikají debaty tohoto typu. Vedlejším pozitivnim efektem by tedy možná bylo i to, že bychom se zbavili rejpalů, kteří ve všem něco vidí.

Klasika :)
Larrie Larstonová (03.06.2009)

Obvykle se od těchto diskuzí distancuji, nemám na ně žaludek, ale tady se ozvat musím :).

Porotě je třeba důvěřovat, snad jsme lidi a ne opičáci, abychom jako malé děti nadržovali tomu či onomu v systému "s tebou já ka, s tebou neka". Jistěže názory jsou subjektivní, neexistuje porotce, který by si dovedl zachovat objektivnost, ale to je naprosto přirozené. Každopádně nemyslím si, že je potřeba na Sophii činit takový útok, pane řediteli. Kupříkladu já bych slovní hodnocení také uvítala a viděla moc ráda, nikoliv proto, abych se ujistila, že nikdo nikomu nenadržuje či naopak nebo mohla mít ublížené výčitky na adresu porotců, ale proto, abych věděla, co má můj tým zlepšit, co se líbilo, co se nelíbilo. Když Vám někdo ve škole dá za esej pět procent a neřekne k tomu ani slovo, jak můžete pak být reflexivní a dovednostně růst? Podle mě je tato soutěž jak o zábavě pro nás soutěžící, tak o zábavě pro diváky, porotce, organizátory. Měla by to být společenská událost a máte pravdu, začíná být unavné věčně sledovat, jak se všichni hádají a čertí.

Tím jen chci říct, že v zájmu dosažení absolutního uspokojení a poznání toho, kde jsou naše silné stránky a kde slabiny, bych si moc ráda přečetla i slovní doprovod hodnocení, nic víc. Pokud to však porotu uráží, pro což mimo jiné nevidím absoltuně žádný důvod, nezbývá než se spokojit s tím, co je nám dáno :).

Jistě,
Nimrandir Elénére (03.06.2009)

v druhém úkolu bylo zadáním vyřešit hádanky. Nicméně pokud všechna družstva odevzdala správná řešení a přitom je nutné určit pořadí od 1. - 4. místa, je logické, že porota toto pořadí určuje dle formy zpracování. Pokud se tu volá po zveřejnění a odůvodnění hodnocení, je mi to jedno, osobně jsem ke každému hodnocení psal jak slovní zhodnocení tak důvod. Nicméně toto vynucené zveřejnění budu cítit jako jistou formu ponížení, je mi smutno z toho, že porotce z řad profesorů musí dokazovat a zdůvodňovat svou nezaujatost a třást se při pomyšlení, že někdo někde najde jen špetku něčeho podezřelého, vždyť přece ti, kterým nadržuje, mu jistě tučně zaplatili (kdy tato podezření dorazí i do normálních soutěží?) Možná, že by schválně měl škodit těm, s kterými ho někdo spojuje, aby nemohl být označen za toho, kdo jim nadržuje. Věřím, že něco podobného cítí i ostatní porotci, a už teď je čím dál těžší pro porotu vůbec někoho sehnat. Kde jsou ty časy, kdy v porotě mohl zasedat třeba jeden z kolejních ředitelů a nikoho na celém hradě ani při nejmenším nenapadlo si na něco stěžovat, přitom bylo kolikráte vyvěšeno až koncové vyhodnocení. Proč se to děje nyní? Berou snad profesoři úplatky? Nebo chtějí naopak oni podplatit studenty? Osobně jsem z reakcí na tyto soutěže čím dál víc znechucený a zklamaný a toto je poslední moment, kdy sedím v porotě. Je zarážející, že B4 je již třetí soutěží bezprostředně za sebou, kdy se tyto narážky na zaujatost a divnost hodnocení vytahují, a asi bude lepší v zájmu klidných mezilidských vztahů již žádnou další velkou soutěž nedělat.

no, zrejme budu za omezence.
Serge Renine (03.06.2009)

ale vazne nechapu v cem vidite ten problem - podle toho co se mi sl. Glisova neustale snazite rict mi vychazi, ze si prejete abych vam presne nadiktoval jak ma vase vypracovani vypadat - potom bychom tu mely 4 temer identicke prace a to podle meho nazoru neni soutez

Naposledy
Sophia Glis Glisová (03.06.2009)

se k tomu vyjadřuju - nejen že je hodnocení takové "neprůhledné", ale hlavně mi vadí, že se hodnotí věci, o kterých v zadání nebylo ani zmínky. Konkrétně u těchto hádanek se zdá, že správně je vyřešit bylo úplně to poslední, o co tady šlo.
Mělo by to být předem jasné - kdyby bylo hodnocení 1. úkolu aspoň dřív, mohli jsme s podle toho v 2. úkolu lépe zařídit. Jsem zvědavá, zda aspoň v 3. úkolu obstojíme - již poučeni - lépe...

No,
Vendesousa Asio Otusová (03.06.2009)

takže je vlastně lepší nedat studentům ani šanci... Aby o nezaujatosti nevznikaly pochyby, mělo by hlasování být věřejné a s odůvodněním. Např. Dávam XY 4 kostky, protože mají ve vypracování hrubky apod.

hm
Lucy Koralka (03.06.2009)

tak či onak je to divne

Nu
Nimrandir Elénére (03.06.2009)

..tak vyšší bodové skoky vznikají tím, že porota nezadává počet kostek plynule, nicméně po skokách 4 kostek, přesně jak říkají pravidla B4 (tedy 4,8,12,16). Pokud tedy práce jedné koleje je porotou jednomyslně uznána jako lepší, hned ji to přidá o 4*4=16 kostek více než u druhého místa (a 48 kostek oproti místu čtvrtému).
Případ, kdy jeden z porotců dá za stejnou práci 4 kostky a druhý 12 kostek je také pochopitelný. Všechna družstva plní zadané úkoly na 100 %. Pořadník umístění je tedy vesměs jen subjektivní úvahou porotců, jak je práce osloví po estetické a literární stránce, neboť pravidla neumožňují dát všem plný počet.
Slečno Otusová, z příspěvků, které se zde objevují lze soudit, že mnozí pochybují o objektivnosti nezaujatých fialových osob, jak by se asi pochybovalo o studentech.

ehm
Vendesousa Asio Otusová (03.06.2009)

Proč se na hodnocení soutěže nepodílí sami studenti? Do příštích ročníků B4 by měli být kromě porotců z řad fialových zařazeni studenti, z každé koleje jeden. Mohl by to být zajímavý "experiment" jestli dokážou být nestraní a nadkolejní. Také si myslím,že udílení známek by mělo být veřejné a obsahovat nějaký komentář proč hodnotím tak a tak.

...
Ségolas Clermond Revain (03.06.2009)

Tak škrtat známky v počtu 4 arbitrů ztrácí význam, nicméně je pravdou, že ty bodovací skoky jsou dosti zarážející...

Připomínka
Sophia Glis Glisová (03.06.2009)

Pro informaci: já to poslala normálně jako text ve Wordu. Byly tam i názorné obrázky. Takže teď, když naše řešení se ke všemu ztratilo, vypadáme jak? Žádám, aby byla učiněna náprava a naše řešení zviditelněno.
Nenapadlo mě, že POUZE správně vyřešit všechny hádanky nestačí... Prostě opět: není předem dáno, co se bude hodnotit. Ale samozřejmě, zase mi řeknete, že neunesu prohru a podobně, že?

A navyše...
Letitia te Tiba (03.06.2009)

práve mrzimorské vypracovanie zožrali škrkny. Všetci sa spikli proti mrzimoru! :-o

Ale my sa nedáme! Žltá farba je predsa farbou radosti :)

Mne zas nie je jasné niečo úplne iné
Letitia te Tiba (03.06.2009)

Ako som si tak zbežne prečítala zadanie 2. kola, zdá sa mi, že odpovede môžu byť buď správne alebo nesprávne. Nie je mi jasné, ako je možné získať za tú istú odpoveď rôzny počet kociek od rôznych porotcov.
Alebo mi niečo uniká?

no
Lucy Koralka (03.06.2009)

no pravda načo meniť pravidla, nabuduce sa to može premenovať na B3 :D :D

Trimeles
Lucy Koralka (03.06.2009)

čítajte Trimela: [link] kopu nových, zaujímavých článkov :]

madam,
Serge Renine (03.06.2009)

kdyz jsem se na to tak dival, byly by vysledky priblizne stejne, jen by byly rozdily mensi - nehlede na to, ze zde se takto B4 hodnoti uz leta a nyni, jiz za polovinou souteze by bylo zbytecne to takto menit

sl. Chanan, sl. Glisova vse uz je zverejnene

jinak
John Werewolf (03.06.2009)

samozřejmě gratuluju všem :)

:-)
John Werewolf (03.06.2009)

ve sportu se to dělá tak, že se škrtá jedno nejvyšši a jedno nejnižší.

ale to by šlo dělat tak akorat při vic jak 4 porotcech, mam pocit

madam Angelo
Amanda Lembrijová (03.06.2009)

Mě se ten Vás nápad teda líbí, protože jak na to tak čučim, tak rozdíly sou tam markantní..

jé :)
Channah Cohen (03.06.2009)

mimochodem, kdo je vůbec v porotě? :D

myslím, že
Angela Grey-Slytherin (03.06.2009)

by stálo za to pouvažovat, že by se škrtalo jedno hodnocení, které je buď extrémně vysové či nízké. Ve sportu se to tak dělá. Protože aby dal někdo 4 body, když druzí dávají až 16, či naopak dal někdo 12, když ostatní dávají kolem 4, to je prostě špatně.

Gratuluji
Bilkis Blight (03.06.2009)

všem k jejich umístění, hlavně Zmijozelu k prvnímu místu! :) Těším se, až si prohlédnu všechna vypracování. :)

Mohu se zeptat
Sophia Glis Glisová (03.06.2009)

jaká byla kritéria hodnocení - a kdy uvidíme soutěžní práce z 2. kola?

 
odrážka Top 10
Anseiola Jasmis Rawenclav (01.06.2009)
 

Vyhlášení desítky finalistů Osobnosti Hogwarts je tu. Zbytečných řečí už bylo dost, takže se do toho pusťme.

1. Anseiola Renine Raweclav (23 hlasů)
2. Angela Grey-Slytherin (22 hlasů)
3. Nimrandir Elénére (18 hlasů)
4. Nekro the Gravedigger (17 hlasů)

5. Filius Orionis (14 hlasů)
6. - 7. Ladard Papulka (12 hlasů)
6. - 7. Lenůlie Čihůlková (12 hlasů)

8. Felicitas Frobisherová (11 hlasů)
9. - 10. John Werewolf (10 hlasů)
9. - 10. Letitia te Tiba (10 hlasů)


V prvním kole hlasovalo celkem 72 obyvatel hradu, kteří nominovali celkem 79 osobností. Všem gratuluji. :)

Druhé kolo se uskuteční zhruba až naprší a začne schnout.

 
[ komentáře:  9 ]  
 
A samozrejme...
Letitia te Tiba (02.06.2009)

aj ja ďakujem svojim desiatim priaznivcom ;o)

Slečna Sophia
Letitia te Tiba (02.06.2009)

Želám vám radostné narodeniny,
nech sa vám darí všade kde budete
rozdávať radosť a pokojný deň
Nech je váš ďalší rok ako príjemný sen :)

Radotné narodeniny.
@->

:)
Anseiola Jasmis Rawenclav (02.06.2009)

Děkuji za vaše hlasy. :)

Marguerita Laux (02.06.2009)

Vše nejlepší Sophii a Luci. Ať se daří, holky.

U Salazara...
Nekro The Gravedigger (02.06.2009)

dalsi kolo OH ? to to leti ...

:-)
John Werewolf (02.06.2009)

už jsem děkoval přimo na vyhlašeni, ale i ja tady děkuji za každý hlas :)

zaroven chci pogratulovat všem, kteří dostali alespoň jediný hlas - je přeci super vědět, že si někdo myslí, že právě vy jste ta osobnost Hogwarts :)

poděkování
Angela Grey-Slytherin (02.06.2009)

Ráda bych poděkovala všem, kteří mi věnovali svůj hlas, budu o něj s láskou pečovat. Zároveň bych ve svém sovinci uvítala rady a návody na odstranění kolegyně Rawenclav.
PS: Černou magii ovládám, netřeba rady nějak humánně omezovat ;-)

Poděkování
Sophia Glis Glisová (02.06.2009)

Jejda, když jsem dnes přišla do sovince, zjistila jsem, že mám narozeniny:) Já se na to úspěšně snažila zapomenout - to víte, od jistého věku je to tak lepší:D
Moc děkuji všem za přání!

:)
Anseiola Jasmis Rawenclav (02.06.2009)

Dnes slaví narozeniny výrazná osobnost žluté koleje. Ačkoliv mezi námi slečna Glisová není bůh ví jak dlouho, stačila se do povědomí nás všech zapsat jako cílevědomá a pracovitá slečna se skvělými nápady a notnou dávkou tentononcu. Slečno Glisová, vše nejlepší a jen tak dál! :)

 
odrážka OH: Čestných 15
Anseiola Jasmis Rawenclav (01.06.2009)
 

Hlasování je ukončeno, nominace sečteny ... Dalším logickým krokem je tedy vyhlásit nejlepší desítku. Ale ještě předtím mi dovolte vyhlásit čestnou patnáctku. Tedy ty, kteří se sice do desítky nedostali, ale i tak si zaslouží naši pozornost a potlesk.

11. Larrie Larstonová 9 hlasů
12. Cerridwen Lowra Antares 8 hlasů
13. Kris Glowr 7 hlasů
14. - 15. Lee Mortir 6 hlasů
14. - 15. Serge Renine 6 hlasů
16. - 17. bibi střeštěnka 5 hlasů
16. - 17. Channah Cohen 5 hlasů
18. - 25. Zde se shodně se čtyřmi hlasy umisťují: (řazeno abecedně) Adanedhel Bloom
Barbara Arianne Lecter
Belatris Nithleas Malrinová
Betelgeuse Orionis
Claire Magic
Georege McBrave
Janel Weil
Niane z Libelusie

Na vyhlášení postupující desítky se sejdeme v osm hodin ve Velké síni, plus mínus cihla nebo dvě.

 
[ komentáře:  3 ]  
 
hééj!
Petula Laskavá (01.06.2009)

a kdy se my, kdož jsme na vyhlášení nebyli, dozvíme, kdo postupuje? :D

Úplně nejvíc mě pobavil
Morgiana Jarwinská (01.06.2009)

Serge a Lee spolu na jednom místě. Teda jak ti dva se na tom stupínku spolu snesou....:-)))))))))))))))))

:]
Barbara Arianne Lecter (01.06.2009)

V první řadě bych chtěla pogrtulovat všem, kteří se dostali nejen do čestné patnáctky, ale i výš.
V řadě druhé bych chtěla poděkovat těm čtyřem lidem, co si myslí, že i já bych mohla být OH. Už jen to ze mě dělá osobnost :] Děkuji :]

 
odrážka OH 09
Anseiola Jasmis Rawenclav (31.05.2009)
 

Posledních pár hodin zbývá do ukončení hlasování v prvním kole ankety Osobnost Hogwarts 2009.
Těm, kteří již hlasovali, děkuji a ty další odkazuji do sekce soutěže a přeji šťastnou ruku při výběru jejich pětice osobností.

 
[ komentáře:  1 ]  
 
Fotospolek
Bilkis Blight (01.06.2009)

Dovoluji si upozornit všechny členy spolku, kteří nezaslali fotografie za květen a ani se řádně neomluvili, že by tak měli neprodleně učinit, nebo budou napomenuti a zapsáni do listiny hříšníků.
Termín pro zaslání fotografií na téma je prodloužen do konce týdne, tedy do 7.6.2009 včetně. Díky za pozornost.

 

Začátek | Předchozí | 232 | 233 | 234 z 385 | 235 | 236 | Další | Konec

Přejít na stránku:  



hlavní menu
 
 
Nápověda / FAQ
Správa školy
Školní řád
Kolejní místnosti
Obsazení kolejí
Velká síň
Ředitelna
Sborovna
Kabinety
Informace o výuce
Učebny
Semináře
Knihovna
Sovinec
Ošetřovna
Soubojový klub
Famfrpál
Dívčí umývárna
Laboratoř
Starý kumbál
Sklepení
 
svet kouzel
 
Bradavický hrad
Příčná ulice
Prasinky
Godrikův Důl
Ministerstvo kouzel
Denní věštec
Sub Salix
OVCE - KOZA
Výjezdní semináře
Školní obrazárna
Kalendář
 
 
daląí aktivity
 
Havraspárský web
- Corvinus Declaratio
Mrzimorský web
- Žlutý Trimeles
Nebelvírský web
- Lví tlapou
Zmijozelský web
- Hadí král
 
     
další aktivity
 
Kvízy
Bodování
Mamonáři
Soutěže
Seznam osob
Klubovna spolků
Síň slávy
Archiv
 
     
Školní spolky
 
Kávový klub
Klub Corvina Declaratio
Klub Hadího krále
Klub Lví tlapou
Klub Žlutého Trimela
Tábory Hogwarts
U Růžové chryzantémy